Importanta unui website

Importanta unui website

Acest articol il incepem printr-o intrebare pe care oamenii si-o adreseaza atunci cand vor sa realizeze un website pentru afacerea lor:

“Ce tip de website este potrivit pentru business-ul meu?”

Odata cu intrebarea de mai sus incep sa apara o multitudine de alte intrebari si dintr-o idee simpla se naste un proiect complex: cum ar trebui sa fie structurat, ce ar trebui sa contina, cui ar trebui sa fie adresat, sa existe butoane speciale, sa existe optiuni pentru retelele de socializare, este nevoie de un magazin online, ce sa postam, cat de des etc…

Un lucru este sigur: exista o multitudine de optiuni si idei care pot fi folosite in crearea unui website, prin urmare exista n modele de website-uri. Aici intervine o firma specializata care te poate ajuta sa infrunti aceste decizii mai usor si sa-ti prezinte avantajele si dezavantajele fiecarei idei sau optiuni.

Existenta unui website pentru afacerea fiecaruia reprezinta, la o scara mai mica,  imaginea acelei companii. Ce informatii contine, cat de exacte sunt informatiile pe care le ofera, sa capteze atentia utilizatorilor, sa fie accesibil de pe orice platforma, sa reprezinte firma sau compania si cel mai important lucru este ca informatia din website sa determine utilizatorul sa apeleze la serviciile firmei.

Exista mai multe tipuri de website-uri dar vom incerca sa le structuram in 3 mari parti:

  1. Site-uri informative

Website-urile ofera informatie in orice colt al lumii. Informatia ar trebui sa fie clar structurata si volumul informatiei ar trebui sa fie direct proportional cu domeniul afacerii.

      2. Site-uri de marketing

Un site web poate deveni un instrument de publicitate. Este prezentata firma, ideile si conceptele firmei. Informatia este structurata astfel incat utilizatorii sa fie tentati si interesati sa cumpere sau sa se intereseze de serviciile firmei. Exemple de website-uri cu functie de marketing: magazinele online, site-uri promo sau site-uri corporative.

      3. Site-uri de promovare

Un site web functioneaza ca si o carte de vizita. Compania care detine un website ofera incredere clientilor si prezinta un avantaj fata de companiile care nu au o reprezentare in spatiul virtual.

 

In concluzie, un website reprezinta un instrument in dezvoltarea unei afaceri iar acest instrument devine tot mai  greu de inlocuit.

No Comments

Post a comment